10 najczęściej zadawanych pytań odnośnie treningu EMS

 In Trening EMS
  1. Co oznacza skrót EMS?

Skrót EMS oznacza Elektro Stymulacje mięsniową (Electro Muscle Stimulation) i jest rodzajem treningu opartym o impuls elektryczny, który stymuluje nam mięśnie do pracy.

 

  1. Dlaczego tylko 20 minut?

20-to minutowy trening według badań jest wysiłkeim odpowiadającym nawet do 2 godzin pracy przy tradycyjnym treningu na siłowni. Co więcej daje nam to dosyć duży wydatek kaloryczny sięgającym nawet 1000 kcal na trening.

 

  1. Kiedy zobacze pierwsze efekty?

Wszystko zależy od naszego podejścia i zaangażowania, nie ma dokładnej liczby, w której moglibyśmy zobaczyć ogromne efekty. Natomiast dzięki elektrostymulacji pierwsze namacalne osiągi w postaci poprawy kondycji czy jakości skóry są już widoczne po 10 treningach w trybie 2 treningi na tydzień.

 

  1. Ile razy w tygodniu muszę ćwiczyć?

Jak pisałem wyżej, 2 treningi w tygodniu to optymalna liczba ćwiczeń w tygodniu, która pozwoli nam osiągnąć zamierzony cel- takie minimum treningowe. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie aby ćwiczyć  węcej, co daje nam efekty w którszym czasie. Zazwyczaj staramy się trenować przynjamniej z jedno dniowym odpoczynkiem, np: Pon-trening, Wt-odpoczynek, Śr- trening…itd.

 

  1. Jakie są przeciwskazania?

Największe przeciwskazania co do treningu mają osoby z częściami elektyrcznymi w ciele (rozrusznik), oraz osoby z nowotworami. Nie zaleca się również trenować podczas ciąży, karmienia piersią, gorączki, nie leczonemu nadciśnieniu czy z chorobami skóry.

 

  1. Jak działa ten trening?

Trening działa na zasadzie impulsu elektrycznego, który jest na tyle płytki, iż dociera tylko do naszych mięsni, co sprawia iż jest on całkowicie bezpieczny dla naszych stawów czy kości. Co więcej, impuls ten dodatkowo sytmuluje mięśnie do wysiłku co przy odpowiednim napinaniu mięśni oraz treningom z trenerm daje zamierzone efekty, w krótszym czasie i sprawia, iż nasze całe ciało pracuje przy każdym ćwiczeniu.

 

  1. Co robimy przez te 20 minut?

Trening poprzedza rozgrzewka indywidualna, w trakcie gdy trener przygotowuje sprzęt, po odpowiednim namoczeniu kamizelki i nałożeniu jej przechodzi się do ustawienia natężenia impulsu na poszczególnych mięśniach. Następnie przechodzimy do części właściwej, czyli do 20 MINUTOWEGO TRENINGU, gdzie z trenerm wykonujemy odpowidnio dostosowany zestaw ćwiczeń w zależności od obranego celu.

 

  1. Dlaczego jest to takie efektywne?

W odnieśniu do tego co pisałem wczesniej podsumowując krótko:

Efektywność  tego treningu wynika z powodu elektrostymulacji mięsnowej, która dociera do mięsni głebkoich oraz sprawai iż nasze wszystkie partie mięśniowe pracują przy każdym ruchu oraz dobór ćwiczeń wraz z impulsem dobieranych przez trenera.

 

  1. Dla kogo to jest?

Jeśli nie masz żadnych z wymienocyh przeciwskazań z pkt. 5 to jest to trening właśnie dla Ciebie!

 

  1. Jakie to uczucie?

Sądząc po opinii klientów raczej miłe 😉 ale musisz przyjść i przekonać się sam! Pierwszy trening z dokładną analizą jest bezpłatny! Zapraszamy!

 

autor: Dominik Buczek

Recommended Posts

Leave a Comment

0
Masz pytanie? Wyślij wiadomość